SEARCH
Your address will show here +12 34 56 78
Opšti uslovi
Ugovor koji nastaje na osnovu ovog dokumenta neće biti pohranjen (neće biti dostupan kasnije). Biće zaključen samo u elektronskoj formi, nije pisani izveštaj, pisan je na engleskom jeziku i ne odnosi se na kodeks ponašanja. Ako imate pitanja o radu veb šopa i načina na koji se vaše narudžbe obrađuju, molimo vas da nas kontaktirate putem obezbeđenog obrasca za kontakt.
Dejstvo ovih Opštih uslova se proteže na ugovorne odnose dobavljača (https://kooi-knit.com) i pod-domene. Ovi „opšti uslovi” su dostupni na sledećoj veb stranici: http://kooi-knit.com/generaltermsandconditions
1. PODACI PRUŽAOCA USLUGA
Ime pružaoca usluga: SPR KOOI-KNIT Ada
Registrovano sedište: Save Kovačevića 57, 24430 Ada, Srbija
Elektronske adrese za kontakt sa kupcima: info@kooi-knit.com, office@kooi-knit.com
Broj telefona: +381693323521
PIB: 104378766
Registrovani kod: Republika Srbija Agencija za privredne registre (broj telefona: 011 20 23 350)
Jezik ugovora: Srpski
Ime i adresa provajdera domena:
GoDaddy.com, LLC, Headquarters: 14455 N. Hayden Rd., Ste. 226, Scottsdale, AZ 85260 USA, Phone: 020 7084 1810, E-mail: abuse@godaddy.com
2. Uslovi kupovine
2.1. Korisnik je obavezan da obezbedi svoje tačne podatke prilikom kupovine. U slučaju da se utvrdi netačnost podataka, nastali elektronski ugovor će se smatrati nevažećim. Pružalac usluga se odriče bilo kakve odgovornosti ako Korisnik koristi svoje usluge u ime druge osobe sa podacima druge osobe.
2.2. Pružalac usluga se odriče bilo kakve odgovornosti za kašnjenje isporuke ili drugih problema ili grešaka nastalih usled netačnih podataka koje je obezbedio Korisnik.
3. Dostupni proizvodi
3.1. Prikazani proizvodi se mogu naručiti samo onlajn. Cene su navedene u dinarima i sadrže obavezni PDV. Cene ne uključuju troškove dostave. Troškovi pakovanja se ne naplaćuju.
3.2. Pružalac usluga u veb šopu navodi naziv, opis i sliku proizvoda. Slike se mogu razlikovati od onih na tehničkom opisu i mogu biti samo u ilustrativne svrhe.
3.3. Ukoliko je na veb sajtu prikazana pogrešna cena, i ako je cena očigledno netačna, pružalac usluga nije obavezan da proda proizvod po pogrešno navedenoj ceni, pogotovo ako je u pitanju značajna razlika. U tom slučaju pružalac usluga može da ponudi proizvod potrošaču po redovnoj ceni, a potrošač ima pravo da odbije kupovinu.
4. Proces naručivanja
4.1. Korisnik određuje broj proizvoda koje kupuje.
4.2. Korisnik stavlja odabrane proizvode u korpu. Korisnici mogu da vide sadržaj korpe u bilo kom trenutku klikom na ikonu „korpa“.
4.3. Ako korisnik želi da doda još proizvoda u korpu, može da nastavi sa kupovinom. Ako ne želi više proizvoda, treba da proveri količinu proizvoda u korpi. Ako klikne na ikonu „X" obrisaće sadržaj korpe. Da bi se finalizovala količina, treba kliknuti na ikonu „ažuriranje“.
4.4. Kada korisnik ažurira sadržaj korpe, treba da klikne na dugme „Prelazak na kasu“.
4.5. Korisnik navodi adresu za isporuku, zatim bira način isporuke / plaćanja, a to su:
4.5.1. Način plaćanja:
Plaćanje po isporuci: Ako naručeni proizvod isporučuje kurirska služba korisnik dati iznos plaća kuriru po preuzimanju pošiljke. Isplata u gotovini je moguća samo u dinarima (RSD).
Elektronski karticom: Korisnik ima mogućnost da plati ukupan iznos narudžbe onlajn kreditnom karticom putem bezbednog sistema plaćanja pružaoca finansijske usluge koje koristi pružalac usluge.
4.5.2. Troškovi slanja su sledeći :
U Srbiji: Cena po težini + Cena po navedenoj vrednosti
Cena po težini: 
Do 3 kg = 236,00 RSD
Do 5 kg = 256,00 RSD
Do 10 kg = 286,00 RSD
Do 15 kg = 306,00 RSD
Do 20 kg = 336,00 RSD
Cena po navedenoj vrednosti:
Do 2500,00 din ,cena je25,00 din. Iznad toga, cena je 1 % of navedene vrednosti.
U slučaju pakovanja tipa COD, pošta preračunava druge troškove prema navedenoj vrednosti.
Na linku ispod potrošači mogu da izračunaju približnu cenu troškova slanja:
https://www.posta.rs/eng/alati/KalkulatorCena.aspx?vrPos=pismonosneSrb 
Za inostranstvo: Cena po težini + Cena po navedenoj vrednosti + Rukovanje paketima
Cena po težini:
I zona – 1200,00 RSD + 250,00 RSD za svaki dodatni kg
(Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Severna Makedonija)
II zona – 1600,00 RSD + 350,00 RSD za svaki dodatni kg
(Albanija, Austrija, Belorusija, Bugarska, Kipar, Republika Češka, Grčka, Italija, Irska, Holandija, Španija, Švajcarska, Andora, Grenland, Luksemburg, Malta, Poljska, Rumunija, Slovačka, Turska, Estonija, Letonija, Moldavija, Jermenija, Azerbejdžan, Monako, San Marino, Lihtenštajn)
III zona – 1700,00 RSD + 500,00 RSD za svaki dodatni kg
(Danska, Finska, Francuska, Belgija, Nemačka, Norveška, Portugalija, Švedska, Ujedinjeno Kraljevstvo, Island, Mađarska, Rusija, Litvanija, Ukrajina, Uzbekistan)
IV zona – 1700,00 RSD + 600,00 RSD za svaki dodatni kg
(Zemlje Afrike, Azije i Amerike)
V zona – 1700,00 RSD + 800,00 RSD za svaki dodatni kg
(Australija)
VI zona – 1750,00 RSD + 1000,00 RSD za svaki dodatni kg
(Novi Zeland i Okeanija)
Cena po navedenoj vrednosti:
Na svakih 65 SDR (1 SDR=144,87 RSD) isporučilac zaračunava 100,00 RSD.
Cena rukovanja paketima je 250,00 RSD.
4.6. Ukoliko postoji nedostatak ili greška u vezi sa proizvodom ili cenama u veb šopu, zadržavamo pravo na ispravku. U takvim slučajevima obaveštavamo potrošača o novim podacima čim primetimo ili napravimo izmenu. Nakon toga, potrošač može da ponovo potvrdi narudžbu ili da raskine ugovor.
4.7. Ukupan iznos sadrži sve troškove nakon finalizovanja narudžbe i pisma potvrde. Račun je uključen u paket. Korisnik je obavezan da pred kurirom proveri paket po preuzimanju, i ako su proizvod ili pakovanje oštećeni, dužan je da traži zapisnik i nije obavezan da ga preuzme. Pružalac usluge neće uzimati u obzir naknadne žalbe i primedbe. Paketi se dostavljaju radnim danima između 8 i 16 časova.
4.8. Nakon što ste uneli podatke, kliknete na dugme „Order/Send order" da biste podneli narudžbu. Navedene podatke možete da proverite ili da pošaljete komentar uz narudžbu, ili nam možete poslati mejl u vezi sa željama vezanim za narudžbu.
4.9. Korisnik naručivanjem prihvata da nastaje obavezanja plaćanja.
4.10. Korisnik može da se vrati na prethodni korak pre završavanja narudžbe da bi ispravio podatke.
4.11. Potrošač dobija mejl kojim se potvrđuje porudžbina. Ako ovaj mejl ne stigne do očekivanog roka ili najkasnije u roku od 48 sati, potrošač je oslobođen ugovorna obaveze. Pružalac usluga ne snosi krivicu ukoliko je data netačna mejl adresa.
5. Obrada narudžbe
5.1. Narudžbe se obrađuju tokom radnog vremena. Naručiti se može i van radnog vremena, a obrada će se vršiti narednog radnog dana. Služba za potrošače će narudžbu potvrditi elektronskim putem ako je narudžba u redu.
5.2. Opšti rok za isporuku je 10 radnih dana.
5.3. Prema prodajnom ugovoru, pružalac usluga će preneti vlasništvo nad proizvodom a potrošač će robu platiti i primiti.
5.4. Ako pružalac usluga ne pošalje proizvod na vreme, potrošač ima pravo da postavi rok za isporuku. Ako prodavac nije u mogućnosti da ispoštuje rok, kupac ima pravo da raskine ugovor.
5.5. Potrošač ima pravo da se povuče iz ugovora bez objašnjenja ukoliko:
a) pružalac usluga odbija da izvrši predmet ugovora; ili
b) ukoliko se predmet ugovora ne izvrši u navedenom vremenskom periodu.
5.6. Ako pružalac usluga ne može da izvrši ugovornu obavezu jer proizvod / ili bilo koji od njegovih komponenata nisu na stanju, pružalac usluga je obavezan da smesta obavesti potrošača i refundira uplaćeni iznos.
6. Pravo na odustajanje
6.1. Potrošač ima pravo da proizvod bez objašnjenja vrati u roku od 14 dana nakon prijema.
6.3. Potrošač ima pravo da se povuče između datuma zaključenja ugovora i prijema proizvoda.
6.4. Trošak vraćanja proizvoda snosi potrošač.
6.5. U slučaju da se iskoristi pravo povraćaja, potrošač ne snosi nikakve troškove osim onih za vraćanje proizvoda.
6.6. Potrošač nema pravo na odustajanje u slučaju proizvoda koji se pravi na potrošačev zahtev, ili ako je jasno personalizovan za potrošača.
6.7. Pružalac usluga će refundirati plaćeni iznos i troškove slanja čim primi obaveštenje o otkazivanju u svetlu gore navedenog, ali u roku ne kasnijem od 14 dana.
6.8. Refundiranje će se izvršiti na osnovu načina plaćanja proizvoda osim ako potrošač ne navede eksplicitno drugi način; potrošač neće snositi dodatne troškove za drugi način refundiranja.
6.9. Potrošač neće vratiti robu sa zakašnjenjem, već u roku od 14 dana od datuma otkazivanja, na adresu koju navede pružalac usluga.
6.12. Pružalac usluga nije u obavezi da isplati razliku u troškovima ako potrošač odabere drugačiji način isporuke koji nije najjeftiniji.
6.14. Procedure za primenu prava otkazivanja:
Ako potrošač želi primeniti pravo otkazivanja, mora poslati izjavu o nameri otkazivanja na jedan od kontakt podataka pružaoca usluga. Potrošač će iskoristiti svoje pravo na otkazivanje u roku ako pošalje izjavu o otkazivanju u roku od 14 dana od prijema proizvoda.
U slučaju obaveštenja poštom uzeće se u obzir datum slanja, u slučaju obaveštenja putem e -pošte ili faksa, vreme slanja e -pošte ili faksa.
7. GARANCIJE I OBAVEZE
7.1. Proizvod sa greškom
Ukoliko proizvod nije kvaliteta koji stoji u ugovoru, potrošač ima pravo da podnese žalbu pružaocu usluga i da traži sledeće: ispravku ili zamenu (osim u slučaju da je takav zahtev neproporcionalan u odnosu na narudžbu); umanjenje cene u skladu sa greškom; ukidanje ugovora.
Potrošač je dužan da grešku prijavi u roku od dve nedelje. Potrebno je proizvod vratiti u originalnom pakovanju sa računom. Garancija ne važi u slučaju oštećenja nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe proizvoda, kao i u slučaju prodaje ,,robe sa greškom“.
7.2. Garancija na proizvod
Potrošač ima garanciju na proizvod u trajanju od dve godine od trenutka kada se pojavi na tržištu. Pravo na garanciju ističe nakon tog perioda. Potrošač mora da dokaže oštećenje/grešku na proizvodu da bi ostvario pravo na garanciju.
8. PROCEDURE ZA REŠAVANJE ŽALBI
8.1. Svrha ovog veb šopa je da sve narudžbe izvrši kvalitetno na zadovoljstvo kupaca. Ako kupac i dalje ima primedbe u vezi sa ugovorom ili izvedbom, može da podnese žalbu na telefon, mejl ili u pismu pružaocu usluge.
8.2. Pružalac usluga će smesta ispitati žalbu i učiniti potrebne korake. Ako se potrošač ne slaže sa postupanjem po žalbi ili ako se žalbe smesta ne ispita, pružalac usluga će smesta registrovati žalbu i svoj stav u vezi žalbe i obezbediti primerak potrošaču.
8.3. Pružalac usluga će odgovoriti pismeno u roku od 30 dana. Izneće razloge za odbacivanje žalbe. Zapis žalbe i kopiju odgovora će pružalac usluga čuvati tokom perioda od pet godina i biće prosleđeni nadležnim organima na zahtev.
8.4. Ako dobijete obaveštenje da je vaša žalba odbijena, vašu žalbu može pokrenuti službeno ili pomirbeno telo.
8.5. U slučaju žalbe, potrošač može kontaktirati pomirbeno telo.
8.6. Pomirbeno telo je nadležno za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Njegov je zadatak da pokuša da nađe rešenje za strane u potrošačkom sporu, a u slučaju neuspeha će obezbediti jednostavno, brzo, efikasno i isplativo sprovođenje prava potrošača. Pomirbeno telo će na zahtev potrošača i pružaoca usluga davati savete u vezi prava i obaveza potrošača.
8.7. Ako potrošač ne zahteva obraćanje organu za mirenje ili postupak bude neuspešan, potrošač ima mogućnost da ode na sud.
Tužba mora biti podneta uz službeno obaveštenje koje sadrži sledeće podatke:
- sud;
- imena stranaka i njihovi predstavnika, njihove adrese i pravni status;
- pravo na sprovođenje, iznošenjem osnovnih činjenica i njihovih dokaza;
- podatke iz kojih se može utvrditi nadležnost i nadležnost suda;
- konačan zahtev za sudsku odluku.
Uz prijavu mora biti priložen dokument i njegova kopija koja se naziva dokazom.